Vergeet oranje
Als officiële partner van McLaren Racing zette BetCity een Formule 1-tour op touw door heel Nederland. In aanloop naar de Dutch GP konden fans in vier verschillende steden, van Maastricht tot Leeuwarden, van dichtbij kennismaken met de wereld van McLaren en simracing. Het motto: “Vergeet oranje – #TurnPapaya” oftewel stap over naar het papaya-kleurige team van McLaren!
Simracen
Tijdens de tour kregen fans de kans hun race-skills te tonen op geavanceerde F1-simulatoren. De snelste simracer van de dag won exclusieve McLaren-merchandise én een uitnodiging voor een kijkje achter de schermen bij McLaren’s trainingscentrum. En passant kleurde BetCity zo een stukje Nederland papaya met nieuwe McLaren-fans.
Highlights van de #TurnPapaya-actie:
- Mega F1 Roadshow: vier tourstops door het hele land met unieke fan-ervaringen.
-
Simrace challenge: bezoekers stapten in professionele racesimulatoren om rondetijden neer te zetten.
-
Priceless reward: winnaars kregen coole McLaren-goodies en VIP-bezoek aan het McLaren trainingscentrum.
Wij als Studio Roadwork hebben deze spraakmakende campagne vastgelegd in een flitsende casevideo.